maandag 3 juni 2019

Een week verder

Boodschappen gedaan bij de Tesco 50 km verderop via de treinbrug, me rond laten rijden op mijn verjaardag en de Decathlon vereerd met een bezoek om vogelaarskleding te kopen 😳, lekker uit eten geweest, een BBQ op het resort en vooral genieten van Puck die het weer erg goed doet hier in Hongarije.

Tja  die vogelaarsoutfit. Ik geloofde er niet zo in totdat ik mijn witbonte t-shirt bedekt had met een stuk  zwart doek en mijn waterflesje onder het dek gestopt had in de vogelhut. Opeens kwamen ze in grote getale badderen. Ik voorzichtig mijn fototoestel in stelling gebracht, wordt er op de deur geklopt...een nieuwe uit het resort die even in de hut wilde kijken 😥. Hij werd vriendelijk bedankt, daar gingen de sijsjes...ik was er gelijk helemaal klaar mee. 

Mijn verjaardagdiner heb ik gebruikt in het restaurant van een 12 delig thermaal bad. Prima restaurant met een live pianist die alle nummers uit de hele wereld speelde, maar in een bloedtempo. Tjonge wat kon die man de zaak afraffelen. Qua snelheid dan, de individuele noten klopten allemaal. Van Rock ballads tot klassiek en dan op 55 toeren.🤣🤣

Puck gaat iedere dag mee het rondje om het resort lopen .et als hoogtepunt een duik in de vijver. Van de week stond hij aan een stuk riet te sjorren terwijl naast hem een levensgrote karper zijn deel van het riet wilde halen. Stomverbaasd stak hij zijn neus in het water en ging eens even op zijn gemak kennis maken met de karper. Net toen ik geen foto kon maken..

Hij is ook meegegaan toen ik het veld inliep. Dwars door het drassige leemveld een rondje gedaan. En wat je dan tegenkomt..ik dacht, ik neem voor alle zekerheid een foto en zoek deze plant even op in Plantsnap, de determimatieapp voor de plant 🤣. Het werd nog lang gezellig..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten