donderdag 13 juni 2019

Op safari 🤣


Met een bootje tussen het riet, aangevallen door honderden potentiële muggen dus tot de tanden gewapend met 50% Deet, broekspijpen in de sokken en vervolgens in de bergschoenen. Het enige blote waren mijn armen en mijn gezicht.
Door het transpiratievocht dat van achter mijn bril in mijn mond liep proefde ik af en toe het anti muggen spul en ik kan je vertellen....het is vies!😖

Ik ben er achter gekomen dat ik wel wat moeite heb met mijn camera in deze omstandigheden, ik heb geen "oog", alleen een scherm waardoor je in de zon wat lastiger een vogel voor je lens krijgt. De toevalstreffers maakten het goed en de omgeving was mooi.
🤣 De mooiste foto's staan op de camera van Derk, dus daar moet je  nog even op wachten




Geen opmerkingen:

Een reactie posten